Re: home.pl ...

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 12:49:30 MET DST

On 04.07.2007, Rafal Kupka <kupson@kupson.fdns.net> wroted:

> Jakie MTA zapisują pliki do spoola na tym etapie?

Ale chyba chodzi o stronę klienta - przy próbie wysyłki coś tam przecież
w spoolu się dzieje. Inna sprawa, że ogólnie zarzut jest nieco bezsensowny,
trudno mi sobie wyobrazić system który normalnie przetwarza pocztę i nagle
greylisting z drugiej strony sprawia mu trudności.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>