kicurek <kicurekWYTNIJTO@op.pl> wrote:
> Ktoś juz ma? Ktoś W OGÓLE MA (w sensie, że przeszedł w tym roku z TPSA)???
Tak.
> W styczniu, żeby nie było podpisałem umowę (końcem m-ca).
Podobnie jak i ja.
> Neo nie miałem wcześniej, ale Hyperion swoimi awariami średnio co 5-8 dni mnie
> denerwował, do tego wcale tani nie był.
Ja migrowalem z Neo. Może to coś ułatwia?
> 7 lutego Netia wysłała pismo do TP, parę dni temu ponaglenie - brak odpowiedzi
> ciągle, milczenie.
> Wkurza mnie i Netia i TPSA, ale przede wszystkim ta cała niekompetencja, gdzie
> nigdzie się nic nie można dowiedzieć, żeby porozmawiać z Netią trzeba parę
> godzin spędzić przy słuchawce (żeby się dodzwonić) i takie tam.
> Ja rozumiem, że TP jest złośliwa i nie chce oddawać kasy, którą mogłaby
> zarobić; że Netia robi dobrą minę do złej gry.
> Ale nie rozumiem tego prostackiego milczenia wszystkich i odpowiedzi Netii,
> że "proszę czekać", skoro na swoich stronach pisali, że trwa to 12 dni
> roboczych (netia.novem.pl), tutaj minął już o wiele dłuższy okres i... d.pa!
U mnie na szczeście poszło to dużo sprawniej: <ern8ma$135l$1@sparrow.axelspringer.com.pl>
> Pani Regulator - co jest grane (wiem, że Pani czyta tutaj)???
W sumie to okres pilotażowy. Trzeba mieć świadomość, że jest to
test dla obu stron.
Pozdrawiam,
Krzysztof Oledzki
-- Krzysztof Olędzki e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl Registered User: Linux - 189200, BSD - 51140 Nick Handles: KO60-RIPE, KO581 (Network Solutions)Received on Sun Feb 25 15:05:13 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 Feb 2007 - 15:40:03 MET