Re: pytanie laika o swiatlowod :)

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 14:20:20 MET

Użytkownik ">>Galeon<<" <galeon@WYTNIJTOmegapolis.pl.i.to.wytnij> napisał w
wiadomości news:errkht$16tr$1@news.enterpol.pl...
> Jest duza miejscowosc: powiedzmy "A" gdzie jest swiatlowod, mamy tez inna
> miejscowosc "B" oddalonym o 30 km od A gdzie nie ma swiatlodowdu ale ma zostac
> dociagniety od tej miejscowosci ktora juz go posiada.
>
> Biorac pod uwage, ze swiatelko bedzie np tp lub netii nasuwa sie pytanie, czy
> np osoby ktore mieszkaja we wsiach przez ktore bedzie ciagniety kabel moga
> miec szybkie lacze do potrzeb prywatnych?
>
> Wyobrazmy sobie ze moj prywatny dom i dzialka na ktorej mam marchewke ;) jest
> miejscem przez ktory bedzie puszczony swiatlowod :) Teoretycznie moga mnie
> [...]

Porownanie Macka do autostrady jest jak najbardziej trafne, jesli wogole
ktos gdzies chce sie podalczyc do swiatla to proponuje juz w fazie projektu
zebrac grupe ludzi ktora skontaktuje sie z pojektantem (tp, czy netia) i moze
uda sie wam cos wywalczyc :) Bo niestety jesli nie wywalczycie od razu
to potem marne szanse na podlczanie sie nie rury :)