Re: Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/

Autor: Blaxgsm <blaxgsm_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 15:57:40 MET

sprawa w sądzie między tpsa a netia = wg mnie jeszcze długo nie
bedziemy szczęśliwymi użytkownikami net24 na lini tpsa.. zresztą nie
wydaje mi sie aby tpsa odpuscila tak szybko.. bardzo duzo klientów
odeszło od awaryjnej i drogiej neostrady mając do wyboru tańszego
providera. Tak samo jak z oddzieleniem internetu od abonamentu.. tpsa
od 2 lat chyba ma proces iles kar nalozono na nią i nadal się
"odwołuje" co oznacza, ze trzeba znaleść inne zastępcze podłączenie do
internetu, pewnie na 2-3msc ?? chociaż to i tak krótko jak na
roztrzygnięcie w sumie bardzo poważnej dla obu firm sprawy.

Pozdrawiam

Ps: BABISZ dzieki za niezabezpieczone wifi :)