Ktoś już ma Net24 na łączu TP? Bo czekam od stycznia...:/

Autor: kicurek <kicurekWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 25 Feb 2007 - 09:51:50 MET

Ktoś juz ma? Ktoś W OGÓLE MA (w sensie, że przeszedł w tym roku z TPSA)???
W styczniu, żeby nie było podpisałem umowę (końcem m-ca).
Neo nie miałem wcześniej, ale Hyperion swoimi awariami średnio co 5-8 dni mnie
denerwował, do tego wcale tani nie był.
7 lutego Netia wysłała pismo do TP, parę dni temu ponaglenie - brak odpowiedzi
ciągle, milczenie.
Wkurza mnie i Netia i TPSA, ale przede wszystkim ta cała niekompetencja, gdzie
nigdzie się nic nie można dowiedzieć, żeby porozmawiać z Netią trzeba parę
godzin spędzić przy słuchawce (żeby się dodzwonić) i takie tam.
Ja rozumiem, że TP jest złośliwa i nie chce oddawać kasy, którą mogłaby
zarobić; że Netia robi dobrą minę do złej gry.
Ale nie rozumiem tego prostackiego milczenia wszystkich i odpowiedzi Netii,
że "proszę czekać", skoro na swoich stronach pisali, że trwa to 12 dni
roboczych (netia.novem.pl), tutaj minął już o wiele dłuższy okres i... d.pa!
Pani Regulator - co jest grane (wiem, że Pani czyta tutaj)???