Re: lacze bez TPNET'u

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 10:43:11 MET

> Nie wiem jak to robi TKT, w każdym razie u mnie *) GTS ucina routing do
> TPSA w postaci podsyłania mi tablicy BGP z wyłączeniem tego, co rozgłasza
> AS5617, tudzież nie ogłasza do TPSA prefiksów z mojego AS oraz AS-ów, co
> są za mną.
>

> *) tak gada mój admin-BGP-majstrula, ja nie przyglądałem się dokładnie.

.ale tak naprawdę, jakby się bardzo GTS postarał i troche zmodyfikował swoją
sieć
to mógłby wysyłać Ci 5617 i rozgłaszać Cie via 5617.
Poprostu musiał by stworzyć osobnego AS'a na którym sprzedawał by wszystko
"poza" tpsa.
A do TP byś leciał via zagranice.

No i tez by na tym więcej zarobili bo by się łącze szybciej wysycało i
trzeba by dobierać więcej
"zagranicznego" ruchu ;-)

Marcin