Re: Netia zbuduje sieæ 10G Metro Ethernet

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 10:41:02 MET

On Wed, 21 Feb 2007 07:57:28 +0100, Vik wrote:

> w sumie wynika ze dalej w fTP pracuja jelopy, ktore chyba z lapanki sa brani
> i wsadzani na sile na stolki za czasow TP strategia bylo nadmierna pazernosc
> w cena internetu dla klienta koncowego a wiec powstaly sieci osiedlowe i
> rozni domorosli isp, fTP sie obudzilo i zaczelo walczyc o klienta z malymi
> ale pozwolili dalsza swoja pazernosci rozbudowac sie juz wiekszym ktorzy
> sprzedaja siecia osiedlowym i klientom biznesowym, no i nadejdzie dzien
> kiedy tpsa zostanie z petlami ale na szyi konkurencja sie rozwinie po
> [...]

na dobra sprawe nie trzeba doprowadzać do domów światełek, wystarczy
skrętka a ta technologia jest już bardzo tania i wiele małych ma wuchte
klientów podpiętych w ten sposób

pozatym nic dodać, nic ując, powstają duzi dostawcy którzy mają swój
rodowód z osiedlówek czy to dlatego, że sami kiedyś byli osiedlówkami, czy
dlatego, że posiadają kadre która wcześniej robiła, albo wręcz robi
dalej osiedlówki. oni rozumieją problemy małych sieci i na przykład mozna
u nich wszystko załatwić od ręki,nie zaś ganiać się po infoliniach i
wysłuchiwać słodkiego pierdzenia w rodzaju "skontaktuje się ktoś z Panem w
ciagu 48 godzin".

--
futszaK
0601061867