Re: Netia zbuduje sieæ 10G Metro Ethernet

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 10:49:07 MET

On Wed, 21 Feb 2007 08:33:49 +0100, Marek Janik wrote:

> Troche niezbyt lapie w jakim tonie piszesz tzn czy aby nie ironicznym bo
> akurat fTP zaczyna mozno rozbudowywac siec swiatlowodowa pod FTTB co
> najmniej. Tez sobie zdaja sprawe ze na miedzi to duzo nie zwojuja tym
> bardziej ze zostali zmuszani do jej udostepniania (przez BSA).

gdzie to rozbudowuje ? W warszawce ?
Tak się złożyło, że swego czasu fTP miała jakieś nadwyżki kasy i
zainwestowała u mnie w miasteczku w ONU stojace max kilkaset metrów od
klientów, co i tak nie przeszkadzało w:

1.Początkowym permanentnym BMT na jakikolwiek stały dostęp do Internetu za
wyjątkiem polpaka podłaczanego w tradycyjnej technologii (z pominieciem
w/w urządzeń).
2.Wdrażaniu usługi SDI poprzez krosowanie kabelków naokoło,
czyli od klienta do ONU, stamtąd miedzią do budynku gdzie jest wyposażenie
obsługujące SDI, następnie znowu miedzią z powrotem do wyposażenia
abonenckiego w ONU.
3.Późniejszym wdrażaniu ADSL na identycznych zasadach jak SDI z
pojawiającymi się problemami przy wyższych prędkościach.

--
futszaK
0601061867