Re: lacze bez TPNET'u

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_simdata.pl>
Data: Wed 21 Feb 2007 - 02:00:55 MET

Użyszkodnik Ravel napisał:
> otoz jak wiadomo lacze bez TPNET'u jest duzo tansze. wiec mam
> pytanko:
> czy TKT na takim laczu wycina TPNET na routerze brzegowym, przy
> puszcza poprostu przez zagranicznych operatorow (przez co wieksze lagi
> i wiecej hopow, ale nadal lacznosc z tepsa jest)?? jak to jest u
> innych operatorow??

Nie wiem jak to robi TKT, w każdym razie u mnie *) GTS ucina routing do TPSA
w postaci podsyłania mi tablicy BGP z wyłączeniem tego, co rozgłasza AS5617,
tudzież nie ogłasza do TPSA prefiksów z mojego AS oraz AS-ów, co są za mną.

*) tak gada mój admin-BGP-majstrula, ja nie przyglądałem się dokładnie.

--
TOM
ORG-PGiw1-RIPE