Re: Nieprawda jakoby ..... Skończył się dobry fart

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 20:55:12 MET

On Tue, 06 Feb 2007 20:53:29 +0100, Wojciech Apel wrote:

> WiĂŞcej nie napiszĂŞ, bo znowu bĂŞdzie, Âże kryptoreklama.

A mi przyszedl pomysl na fajna usluge jesli sie ma siec skretkowa z
calkiem przyzwoita marza:

bezpieczny_telefon+Internet+godzina_rozmow_gratis za 60zl brutto

Wstawiamy bramke SIPowa do skrzynki ze switch-em, dajemy klienowi
fastethernet ze switch-a (2 pary) i telefon z bramki (1 para), u
klienta gustowne gniazdeczko do ktorego podlaczamy w jedna dziurke
komputer, a w druga telefon, bramke konfigurujemy pod jakiegos dostawce,
doladowujemy raz na miesiac konto za 6zl (chyba tyle kosztuje godzina
rozmow).

Nas taka usluga miesiecznie kosztuje moze ze 20zl wiec mamy 40zl marzy co
jest moim zdaniem w miare przyzwoite, klient w fTP za te pieniadze ma samo
neo bez telefonu.

--
futszaK
0601061867