Re: Nieprawda jakoby ..... Skoñczy³ siê dobry fart

Autor: Asmodeusz <chrisw_at_naspam.asmodeusz.prv.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 08:14:16 MET

futszaK wrote:

> A mi przyszedl pomysl na fajna usluge jesli sie ma siec skretkowa z
> calkiem przyzwoita marza:
>
> bezpieczny_telefon+Internet+godzina_rozmow_gratis za 60zl brutto
>
> Wstawiamy bramke SIPowa do skrzynki ze switch-em, dajemy klienowi
> fastethernet ze switch-a (2 pary) i telefon z bramki (1 para), u
> klienta gustowne gniazdeczko do ktorego podlaczamy w jedna dziurke
> komputer, a w druga telefon, bramke konfigurujemy pod jakiegos dostawce,
> doladowujemy raz na miesiac konto za 6zl (chyba tyle kosztuje godzina
> rozmow).

> [...]

Tylko że taka usługa nie dorównuje ofercie fTP bo taki telefon nie ma
stałego numeru telefonu. A korzystając z popularnych operatorów nigdy
nie bedziesz miał pewności że nie splajtują, nie usuną ci konta z
numerem itd.
  Bramka SIPowa też Swoje kosztuje i bÄ™dzie siÄ™ zwracać
kilka/kilkanaście miesięcy. Więcej klientów chętnych na taką usługę
zamiast przekładać się na większe zyski, przełoży się na więcej
zamrożonych w bramkach pieniędzy.