Nieprawda jakoby ..... Skończył się dobry fart

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_nie-spakuj-mnie.pp.org.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 20:53:29 MET

> szkoda mi tpsa bo owsze moze nie kocham tej firmy ale widac jak socjal-
> panstwo ustawia ceny,,przynajmniej jako mały ISP mogłem oferowac ceny
> ok 50-60 zeta za neta a jak tak dalej UKE bedzie ciac stawki to okaze

> (...) oszołomy rządza polska

1. Gdzieś w XIX wieku, w Bytomiu cech wożniców robił wszystko aby nie
dopuścic do powstania linii kolejowej. Linia powstała bo taką miał wolę rząd
Pruski. Oszołomy?

2. Teraz rząd likwiduje nierentowne linie kolejowe, bo transport samochodowy
jest tańszy. Oszołomy?

Pierwszy raz widzę, aby mały operator solidaryzował się z dominującą TP.
Szok! Ale jest recepta - kreatywność. Zamiast od oszołomów (Pani Aniu - to o
Pani tu piszą) może weź chłopie pomyś gdzie jest Twoje miejsce w
zmieniajacej się sytuacji rynkowej. Jest na pewno, bo jesteś mądry,
pracowity, kreatywny - chciało Ci się zbudować tą sieć to pewnie będzie Ci
się chciało zrobic coś nowego w biznesie, z pewnością telekomunikacyjnym bo
na tym się znasz. Tylko nie psiocz a wymyśl! Nie narzekaj tylko do roboty!
Stać cię na więcej niż na biadolenie na polipie i myślenie o kurioniówce.

Więcej nie napiszę, bo znowu będzie, że kryptoreklama.

Wojtek