Re: �

Autor: VoMi7 <vomited_at_no-dalej-skasuj-to.tlen.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 11:10:54 MET

futszaK napisał(a):

> powiedz mi jeszcze gdzie ma 29zl miesiecznie, bo u mnie ma za 35zl bez
> lojalek i innych cyrkow, w kazdej chwili moze zawiesic jadac na zmywak,
> moze uzyskac miesiac gratis za polecenie kolejnego klienta
> (wynajdzie 12 to ma rok gratis), ja przez to nie musze pakowac kasy w
> promocje czy oplacanie akwizytorow.

a nie macie raczej wrażenia, że ceny mogą sie zatrzymać w miejscu a będą
rosnąc juz prędkości ?

przecież tutaj generalnie chodzi o utrzymanie tych samych wpływów co
miesiąc za abonament. koszt zwiększenia pasma nie jest aż tak dotkliwe
dla operatów.

chociaż dalej pozostaje koszt operatorskiego pasma do Internetu.

cena za 1mbit/s bez ruchu do tpsa to około 120zl a z tpsa to juz ponad
2x więcej. Myślę, że tutaj UKE powinna działać aby wreszcie tpsa zaczęła
na standardach europejskich wymieniać ruch ! Mi osobiście zwisa ruch do
tpsa i nie chce przepłacać :-) Wziąść ruch np. 34mbit/s bez tpsa i od
tpsa przez innego operatora zestawić 2mbit/s puścić to przez bgp i
problem rozwiÄ…zany :P koszty o wiele mniejsze :-) a to tpsa ? w
osiedlówkach zazwyczaj nie jest to ruch krytyczny a nadający sie jedynie
do p2p do neostradowiczow.

Pozdr.

VoMi7