Re: �

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 10:36:19 MET

On Tue, 06 Feb 2007 10:23:41 +0100, wer wrote:

> Jak ktoś ma zapłacić 70zł za net, a 29zł za net miesięcznie, to będzie
> miał gdzieś osobistą znajomość.

powiedz mi jeszcze gdzie ma 29zl miesiecznie, bo u mnie ma za 35zl bez
lojalek i innych cyrkow, w kazdej chwili moze zawiesic jadac na zmywak,
moze uzyskac miesiac gratis za polecenie kolejnego klienta
(wynajdzie 12 to ma rok gratis), ja przez to nie musze pakowac kasy w
promocje czy oplacanie akwizytorow.

--
futszaK
0601061867