Re: Pomoc w wyborze ISP.

Autor: Lee <lee23_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 13:22:35 MET

> To moze warto zagrac fair z GTS - czyli na zasadzie "mam oferty na 8Mbps
> za te pieniadze, jezeli dacie tyle samo bawimy sie dalej"
> Dla kazdego operatora klient, ktory placi jest cenny. Tym bardziej klient,
> ktory placi regularnie od kilku lat.

Nie zawsze, dla TKT to chyba nie, mam od nich łacze od roku, i chciałem
zwiększyć czterokrotnie (bierzemy razem z dwoma firmami) i poprosiłem
ofertę, jak ją zobaczyłem to okazało sie że dali cenę za Mb o prawie 90 zł
większą z własnym odbiorem niż np GTS z radiolinią. Więc mówie że interesuje
mnie taka i taka cena bo mam konkurencyjną ofertę za tyle właśnie, to
przysłali ofertę w której zeszli od ceny wyjściowej o 15 zł na megabicie i
powiedzieli że to koniec.
Dopiero jak złozyłem rezygnacje to sie odezwali że zrobili jakieś tam narady
żeby sie dostosować do cen rynkowych i moga mi zaproponowac cenę podobną,
ale niestety od GTS mamy radiolinie, a od TKT musimy sami odebrać, więc sie
żegnamy, tymbardziej że umowy z nowym providerem już podpisaliśmy.

Lee