Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 14:20:23 MET

Użytkownik "K" <tidudu@nie.ma.takiego.numeru> napisał w wiadomości
news:ejjrlt$gbt$1@news2.ipartners.pl...
> witam
>
> czy ktos ma moze jakis kontakt inny niz domeny@onet ? np telefoniczny ? bo
> mnie zaraz szlag trafi z ich dnsami i tym calym ich panelem. za 14 dni
> koncza mi sie domeny, wiec nie wiem czy ich gdzies nie przeniesc, gdzies
> gdzie nie ma problemow z ustawieniem nowych dnsow.
>
> problem mam taki, ze ze mimo ustawienia nowych dnsow dla domeny nic sie
> nie dzieje. w systemie owszem pokazuje mi nowe dns, ale nic po za tym.
>
> dla drugiej domeny wrecz nie moge ustawic nowych (tych samych) dns, ani
> zresetowac ustawien do defaulta :[

> [...]

Mialem podobne cuda na onecie, pisalem zawsze na to co ty
+ bok@onet.pl, najlepiej wyslij ze 2 albo 3 razy to na ktorys odpisza.

Ja osobiscie polecm home.pl przenioslem tam wszystkie swoje domeny
i nie ma problemow, a serwis odpowida na maile w przeciagu godziny.

Z tym ze jak ci sie konczy waznosc domeny za 14 dni to nie zdazysz przeniesc
:)

Oplac u nich nastepny rok i przenies za darmo do home.pl uznaja wasnosc
domeny taka jaka miales w onet.pl