Ja na tej samej zasadzie zrezygnowalem rok temu z GTS. Bylem ich klientem
przez 3 lata, zadnych zaleglosci w platnosciach.
Poniewaz do upgrejdu byla potrzebna nowa radiolinia zaproponowali wyzsza
cene za kazdy Mbps oraz nowa lojalke na rok. Smiech na sali.
Zegnalem sie z bolem ale... biznes is biznes.
Nie potrafili dac dobrej ceny wiec przegrali.
Po tygodniu od podpisania umowy z 3s.pl dali oferte naprawde dobra, szkoda
ze byla to musztarda po obiedzie.
Jednak nie ma tego zlego. Nowy ISP jest naprawde ok i teraz nie wrocilbym do
GTS.
Ludzie w 3s rozumieja na czym polega ten biznes i wiedza, ze nie rozmawiaja
z klientem koncowym tylko partnerem, ktoremu trzeba pomoc, zeby sprzedac
swoje uslugi.
-- Z poważaniem: Adam Wołk-JankowskiReceived on Sat Nov 18 17:50:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 18 Nov 2006 - 18:40:01 MET