Re: Pomoc w wyborze ISP.

Autor: Adam Wołk-Jankowski <jankad_at_bez.tego.1000lecie.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 20:13:45 MET

> Aktualnie wykorzystujemy 2Mbps z GTS - umowę podpisaliśmy
> 5 lat temu. Postanowiłem trochę z nimi ponegocjować odnośnie
> zwiększenia przepustowości łącza przy pozostawieniu aktualnych
> warunków finansowych.

W 2001 roku 2Mbps musialy kosztowac jakies 2,5-3tys zl.
Dzisiaj za te pieniadze mozna kupic w GTS minimum 7-8Mbps.

> GTS zaoferował mi 4Mbps i małą podwyżkę, natomiast Exatel
> za kwotę, którą aktualnie płacę GTS-owi dał 8Mbit.

Oferta Exatela to cena rynkowa.

> Oczywiście finansowo wygląda to bardzo zachęcająco, tylko czy
> warto? Z usług GTS jestem zadowolony.

To moze warto zagrac fair z GTS - czyli na zasadzie "mam oferty na 8Mbps za
te pieniadze, jezeli dacie tyle samo bawimy sie dalej"
Dla kazdego operatora klient, ktory placi jest cenny. Tym bardziej klient,
ktory placi regularnie od kilku lat.

--
Z poważaniem:
Adam Wołk-Jankowski