[mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: K <tidudu_at_nie.ma.takiego.numeru>
Data: Fri 17 Nov 2006 - 09:25:37 MET

witam

czy ktos ma moze jakis kontakt inny niz domeny@onet ? np telefoniczny ?
bo mnie zaraz szlag trafi z ich dnsami i tym calym ich panelem. za 14
dni koncza mi sie domeny, wiec nie wiem czy ich gdzies nie przeniesc,
gdzies gdzie nie ma problemow z ustawieniem nowych dnsow.

problem mam taki, ze ze mimo ustawienia nowych dnsow dla domeny nic sie
nie dzieje. w systemie owszem pokazuje mi nowe dns, ale nic po za tym.

dla drugiej domeny wrecz nie moge ustawic nowych (tych samych) dns, ani
zresetowac ustawien do defaulta :[

czy np w netarcie tez sie takie szopki dzieja ?

pozdro i z gory przepraszam jesli ntg.