Re: [mozliwe ze ntg] domeny w onecie

Autor: dl <qnavry_at_nqzvaf.cy>
Data: Sat 18 Nov 2006 - 13:48:27 MET

K wrote:
[...]
> problem mam taki, ze ze mimo ustawienia nowych dnsow dla domeny nic
> sie nie dzieje. w systemie owszem pokazuje mi nowe dns, ale nic po za
> tym.
> dla drugiej domeny wrecz nie moge ustawic nowych (tych samych) dns,
> ani zresetowac ustawien do defaulta :[
[...]

Powinieneś w zasadzie napisać, że tak na prawdę chodziło o zmianę IP Twoich
serwerów dns (o ile się nie mylę ;) ), a nie o zmianę delegacji, więc to nie
był tak do końca problem "ich panelu"...

Ale to tylko taka luźna uwaga...

--
                                                               |  |
Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|