Pomoc w wyborze ISP.

Autor: Robert Błaszczak <robert_at_blaszczak.pl>
Data: Thu 16 Nov 2006 - 17:07:43 MET

Witam,

proszę o pomoc w wyborze dostawcy Internetu. Poczytałem archiwum
grupy i mam jakąś tam własną opinię, ale chciałbym jeszcze poznać
Wasze zdanie.

Wybór to GTS Energis lub Exatel.

Lokalizacja: Zielona Góra

Wykorzystanie: Firma w branży energetycznej, ok. 50 komputerów
z dostępem do Internetu (typowe przeglądanie WWW), własny
serwer web, serwer poczty, serwer ftp oraz VoIP od IPFON.

Aktualnie wykorzystujemy 2Mbps z GTS - umowę podpisaliśmy
5 lat temu. Postanowiłem trochę z nimi ponegocjować odnośnie
zwiększenia przepustowości łącza przy pozostawieniu aktualnych
warunków finansowych.

GTS zaoferował mi 4Mbps i małą podwyżkę, natomiast Exatel
za kwotę, którą aktualnie płacę GTS-owi dał 8Mbit.
Oczywiście finansowo wygląda to bardzo zachęcająco, tylko czy
warto? Z usług GTS jestem zadowolony.

Może jest ktoś z Zielonej Góry, kto korzysta z oferty Exatela?

--
Pozdrawiam
Robert Błaszczak