Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: zasiu <zasiu.wytnij.to_at_wytnij.to.gower.peel>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 19:24:40 MET
Message-ID: <ejd1kq$7ga$1@news.task.gda.pl>

Użytkownik "Krystek" <krystek-news@pl.space.mailbox> napisał w wiadomości
news:ej8m8p$7ti$1@news2.ipartners.pl...
> Jacek Kalinski napisał:
>> Dnia 2006-11-11 20:40, Użytkownik Krystek napisał:
>>> W ostatnim tygodniu dwa razy
>>> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
>>> pakietów i lagi były ogromne
>>
>> Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
>> jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
>> opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
>> łącze).
>
> Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
> tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
> zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na awarię
> np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby dowiedzieć się
> kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź zgodną z prawdą, że
> faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i kiedy będzie można
> spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w przypadku wystąpienia
> awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na odczepnego piszą odpowiedzi w
> stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

Jeśli nie jesteś ich klientem, a klientem klienta (użyszkodnikiem
osiedlówki) to IMHO nie powinni Ci w tej sprawie w ogóle odpowiadać.

zasiu
Received on Tue Nov 14 19:25:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Nov 2006 - 19:40:01 MET