Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Krystek <krystek-news_at_pl.space.mailbox>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 19:50:25 MET

zasiu napisał:
> Jeśli nie jesteś ich klientem, a klientem klienta (użyszkodnikiem
> osiedlówki) to IMHO nie powinni Ci w tej sprawie w ogóle odpowiadać.

Ja rozumiem, że to teraz taka "kultura korporacyjna". Ktoś pisał kiedyś
na jakiejś grupie, że przypadkiem znalazł błąd w oprogramowaniu na
stronie jakiejś dużej i ważnej firmy. Napisał o tym do nich z opisem
naprawy błędu, ale odpowiedzi się nie doczekał. Jak to mówią: ani
dziękuję, ani spier... Przykre.

K.