Re: problem z aktywnoscia na porcie 25

Autor: Piotr Gackiewicz <p.gackiewicz_at_intertele.pl>
Data: Tue 14 Nov 2006 - 19:28:05 MET

Dnia Tue, 14 Nov 2006 17:17:46 +0000, Borg napisał(a):

> Drogi kolego.. Moze i podejscie dobre.. Ale nikomu tak
> naprawde nie zalezy.. Spam to dobry biznes..
> Spamerzy maja kase.. Ciesza sie ci co reklamuja..
> Operatorzy tez maja kase.. (filtry ruch)..

O, to ciekawe. W onecie trzeba płacić za filtr antyspamowy?
A w WP? O2? Ja też chcę taki filtr antyspamowy, co napędza kasę,
podpowiedz mi coś, proszę...

Co innego spam z zewnątrz, a co innego ten kupowany, generowany przez
operatora email na konta własnego serwisu.

> Jak by to byl powazny problem.. to juz dawno zostaly by
> wprowadzone odpowiednie regulacje...

Administrujesz jakimś większym serwerem pocztowym, czy tylko tak sobie
gdybasz?

Jak dla mnie, do tej pory problem był średnio poważny.
Ale od kilkunastu dni dotychczasowa konfiguracja chodząca jak złoto
zaczęła mi się dławić. Onet już od kilku tygodni ma problemy.

Gdzieś na cblu przeczytałem, że problem się uwidocznił około 22
października, jak 300.000 windowsów załapało jakiegoś nowego syfa.

I od objawów spowodowanych tym problemem zaczął się ten wątek.

--
Piotr Gackiewicz
Intertele S.A. - operator systemów ITL.PL i DOMENY.ITL.PL