Jacek Kalinski napisał:
> Dnia 2006-11-11 20:40, Użytkownik Krystek napisał:
>> W ostatnim tygodniu dwa razy
>> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
>> pakietów i lagi były ogromne
>
> Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
> jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
> opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
> łącze).
Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na
awarię np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby
dowiedzieć się kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź
zgodną z prawdą, że faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i
kiedy będzie można spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w
przypadku wystąpienia awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na
odczepnego piszą odpowiedzi w stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.
Pewna osoba, która korzysta z łącz GTS-u dla swoje firmy także ostatnio
notowała zakłócenia na łączach od nich, więc nie tylko mnie się to
zdarza i dlatego chciałem dowiedzieć się kto jeszcze miał do czynienia z
jakimiś usterkami ze strony GTS i jak zostały one potraktowane /
rozwiązane.
Pozdrawiam,
Krystian
-- „Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom. Większość z nich jest w Polsce.” ~ Piotr BałtroczykReceived on Mon Nov 13 03:50:10 2006
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Nov 2006 - 04:40:01 MET