Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Krystek <krystek-news_at_pl.space.mailbox>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 03:45:44 MET

Jacek Kalinski napisał:

> Potwierdzam. Choć GTS traktujemy jako "awaryjne" łącze (czytaj: używane
> jest dość rzadko), ale jak już ruch jest przez GTS, to faktycznie
> opóźnienia są ogromne (i dlatego jest to to zapasowe, a nie podstawowe
> łącze).

Dzięki Jacku za odpowiedź. Mnie nie chodziło o mieszanie z błotem GTS-u,
tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na
awarię np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby
dowiedzieć się kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź
zgodną z prawdą, że faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i
kiedy będzie można spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w
przypadku wystąpienia awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na
odczepnego piszą odpowiedzi w stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

Pewna osoba, która korzysta z łącz GTS-u dla swoje firmy także ostatnio
notowała zakłócenia na łączach od nich, więc nie tylko mnie się to
zdarza i dlatego chciałem dowiedzieć się kto jeszcze miał do czynienia z
  jakimiś usterkami ze strony GTS i jak zostały one potraktowane /
rozwiązane.

Pozdrawiam,

Krystian

--
„Są rzeczy na niebie i ziemi, o których nie śniło się filozofom.
Większość z nich jest w Polsce.” ~ Piotr Bałtroczyk