Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Mon 13 Nov 2006 - 07:36:07 MET

Dnia Mon, 13 Nov 2006 03:45:44 +0100, Krystek napisał(a):

> [...]
> tylko po prostu chciałem poznać "blaski i cienie" tego operatora w
> zakresie obsługi usuwania awarii. O ile kilka razy gdy trafiałem na
> awarię np. serwera news.ipartners.pl i pisałem o tym do nich, żeby
> dowiedzieć się kiedy awaria zostanie usunięta i dostawałem odpowiedź
> zgodną z prawdą, że faktycznie jest awaria, jaki jest typ tej awarii i
> kiedy będzie można spodziewać się powrotu działania usługi o tyle w
> przypadku wystąpienia awarii na łączach mam wrażenie, że firmy na
> odczepnego piszą odpowiedzi w stylu SOA#1 - szukajcie przyczyny u siebie.

NIGDY nie zdarzyło mi się, żeby GTS w taki sposób potraktował moje
zgłoszenie. Zawsze osoba przyjmująca zgłoszenie jest na tyle
kompetentna, żeby od ręki zweryfikować czy rzeczywiście takie problemy
występują - a jeżeli nie potrafi, to oddzwaniają po krótkim czasie.

> Pewna osoba, która korzysta z łącz GTS-u dla swoje firmy także
> ostatnio notowała zakłócenia na łączach od nich, więc nie tylko
> mnie się to zdarza i dlatego chciałem dowiedzieć się kto jeszcze
> miał do czynienia z
> jakimiś usterkami ze strony GTS i jak zostały one potraktowane /
> rozwiązane.

Niedawno były problemy z routerem w Wa-wie - następował tam przyrost
pinga o jakieś 100-200ms. Najpierw tłumaczyli, że jakieś łącze
zagraniczne padło i zrobiło się im ciasno na pozostałych. Problem
ustał. Po jakimś czasie sytuacja się powtórzyła - okazało się,
że mają problem z jednym routerem. Naprawili i od tego czasu jest dobrze.

Andrzej.