Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Krystek <krystek-news_at_pl.space.mailbox>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 01:55:47 MET
Message-ID: <ej5ren$1o3i$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

crazy bejbi napisał:
> Krystek napisał:
>> Witam.
>>
>> Mam takie pytanie odnośnie jakości usług oferowanych przez Internet
>> Partners i jakości obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz.
>> Mój dostawca korzysta z łącz IPartners. W ostatnim tygodniu dwa razy
>> zdarzyło się, że na adresach IP należących do GTS znikała większość
>
> co znaczy znikały pakiety ? straty ? może po prostu routery nie
> odpowiadały na pingi, ale reszta śmigała ... ?

Sieć osiedlowa CSK.pl na kilkuset użytkowników. To znaczy na moim
osiedlu jest tylu. A oni teraz pół miasta obsługują a także zdaje się
Suwałki. Łącze wiem, że od IPartners, bo sam pisałem do admina sieci,
żeby umożliwili swoim userom m.in. korzystanie z serwera niusów IP.

> 1. przeciążone łącze Twojego "dostawcy"
> 2. jeżeli ma bgp, to może jego router bgp coś szalał i trasy się
> rozgłaszały niepoprawnie.
>
> napisz cos więcej, bo to może nie być problem samego gts, ale twojego
> dostawcy. masz więcej łącz ? bgp ? kto jest dostawcą? jak się objawiały
> problemy ? nie masz zapchanego maksymalnie łacza itp ?

Łącza nie zapycham, nie mam eMule i innych takich. W ogóle nie używam. Z
reguły łącze chodzi stabilnie, nic się nie tnie, ale właśnie w ostatnim
tygodniu dwa razy szwankowało i jak znajomi robili traceroute z różnych
miejsc w Polsce do NAT-a, przez którego moja sieć wychodzi na świat to
za każdym razem na maszynie z IP Internet Partners pakiety szły "w
kosmos" i były olbrzymie straty.

K.
Received on Sun Nov 12 02:00:15 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Nov 2006 - 02:40:01 MET