Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi

Autor: Krystek <krystek-news_at_pl.space.mailbox>
Data: Sun 12 Nov 2006 - 01:55:49 MET
Message-ID: <ej5reo$1o3i$2@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tomasz Śląski napisał:
> Pytasz o jakość obsługi klientów sieci korzystających z ich łącz. A co
> ma piernik do wiatraka? Jak ktos kupi dajmy na to 4 Mb/s do zasilania
> osiedówki na 500 użuszkodników, to nie będzie to dobrze działać, a
> winnym nie będzie dostawca łącza. Nie wyobrażam sobie, żebym odpowiadał
> za jakość obsługi klientów detalicznych zapiętych w osiedlówkach
> korzystających z naszych łącz, mimo, że staram się włascicieli tych
> osiedlówek odrobinę dyscyplinować i jak im się łącze regularnie zaczyna
> nasycać, to proponuję renegocjację kontraktu na podwyższenie
> przepływności.

No hej, to to ja rozumiem. Chodziło mi o to, gdy na 100% wiesz, że coś u
dostawcy padło (masz potwierdzenie z kilku różnych źródeł) to czy nie
starają się Ci wciskać kitu, że u nich jest OK a przyczyny szukaj u siebie.

K.
Received on Sun Nov 12 02:00:16 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 12 Nov 2006 - 02:40:01 MET