Re: Spam, a komercyjne konta pocztowe...

Autor: Synek <havesWYTNIJ_at_TOTEZinteria.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 21:39:36 MET DST

> Jak Wasi dostawcy radza sobie z filtrowaniem spamu ? Ja jestem juz
> chyba 8 lat z HomeNet'em, ale powoli mam dosc...

Mam dokladnie to samo. Mam tam maila od 3 lat i to jest ostatni okres
rozliczeniowy w ktorym utrzymuje tam konto.
Nie zapisywalem sie do zadnych grup, itd. a mimo to dostaje przecietnie ok.
20 spamow dziennie.
Powlaczalem wszystkie mozliwe filtry, zrobilem swoje czarne listy(blokuje
juz cale domeny) i po kilku dniach wzglednego spokoju jest to samo.
Korzystajac juz, ze ten temat jest poruszany co drodzy Grupowicze sadzicie o
rubikon.pl
Potrzebuje skrzynke przez ktore mozna pchnac duzego maila i zastanawiam sie
nad wykupieniem tam konta po rezygnacji z home.pl

S.