Re: Spam, a komercyjne konta pocztowe...

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 09:47:45 MET DST

Sun, 15 Oct 2006 21:39:36 +0200, użyszkodnik "Synek"
<havesWYTNIJ@TOTEZinteria.pl> napisał:

> Mam dokladnie to samo. Mam tam maila od 3 lat i to jest ostatni okres
> rozliczeniowy w ktorym utrzymuje tam konto.
> Nie zapisywalem sie do zadnych grup, itd. a mimo to dostaje przecietnie ok.
> 20 spamow dziennie.
> Powlaczalem wszystkie mozliwe filtry, zrobilem swoje czarne listy(blokuje
> juz cale domeny) i po kilku dniach wzglednego spokoju jest to samo.
> Korzystajac juz, ze ten temat jest poruszany co drodzy Grupowicze sadzicie o
> rubikon.pl

kiedyś korzystałem, ponieważ przychodziło za dużo spamu to
zrezygnowałem i poszedłem do hołmnetu

teraz jak wyżej podpisani mam dosyć i albo gmail albo popracuje nad
sensownym systemem antyspamowym w swoim przywatnym serverku poczty

to co się dzieje z moim kontem ma hołmnecie to jakiś absurd i nie
zamierzam za to płacić