Re: Spam, a komercyjne konta pocztowe...

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 19:47:14 MET DST

"Synek" <havesWYTNIJ@TOTEZinteria.pl> wrote in
news:egu2ph$2nt$1@news.dialog.net.pl:

> Mam dokladnie to samo. Mam tam maila od 3 lat i to jest ostatni okres
> rozliczeniowy w ktorym utrzymuje tam konto.
> Nie zapisywalem sie do zadnych grup, itd. a mimo to dostaje
> przecietnie ok. 20 spamow dziennie.

Wlasnie dzwonil do mnie tata, pytajac co moze zrobic, bo codziennie
otrzymuje tony smieci na home... (przy wlaczonych filtrach)

Mam nadzieje, ze S.Jurczyk nadal czyta te grupe. Moim zdaniem tylko
wprowadzenie porzadnego antyspamu i lifting webmaila moga powstrzymac
odplyw klientow. Przykro mi to mowic, ale Gmail bije niegdys wychwalany
przeze mnie pod niebiosa home.pl na glowe. Podobnie zreszta webmail WP.

W.

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail