Spam, a komercyjne konta pocztowe...

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:10:43 MET DST

Witam serdecznie,

Do posiadaczy komercyjnych kont pocztowych na polskich serwerach :
home.pl, WP, Onet itd.

Jak Wasi dostawcy radza sobie z filtrowaniem spamu ? Ja jestem juz
chyba 8 lat z HomeNet'em, ale powoli mam dosc... Fakt, ze kiedys
pisalem na grupy podajac pelen adres mailowy i nieswiadomie zapisalem sie
do list, ktore sa pewnie wciaz sprzedawane dalej, ale mimo wszystko odnosze
wrazenie, ze home nienajlepiej sobie radzi z problemem. Prawdopodobnie i
tak wiekszosc spamu jest kasowana przez ich system i do mnie nie dociera,
jednak liczba wiad., ktore musze co rano kasowac rosnie z dnia na dzien.
Moze ma rowniez znaczenie fakt, ze mam krotki - mozliwy do wygenerowania
przez automat - adres. Na dlugi adres na WP (platny) nie otrzymalem nigdy
spamu. Na podobny (krotki) na Gmailu, ktory nie byl nikomu ani niczemu
podawany przychodza tony spamu... jednak Gmail potrafi go w 99%
odfiltrowac.

Pozdrawiam,
Wojtek

--
- remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail