[ot]Re: Spam, a komercyjne konta pocztowe...

Autor: Mateusz Pronobis <spamowy_at_-adres.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 18:18:33 MET DST

Wojciech Skrzypinski wrote:
> Witam serdecznie,
>
> Do posiadaczy komercyjnych kont pocztowych na polskich serwerach :
> home.pl, WP, Onet itd.
>
> Jak Wasi dostawcy radza sobie z filtrowaniem spamu ? Ja jestem juz
> chyba 8 lat z HomeNet'em, ale powoli mam dosc... Fakt, ze kiedys
> pisalem na grupy podajac pelen adres mailowy i nieswiadomie zapisalem sie
> do list, ktore sa pewnie wciaz sprzedawane dalej, ale mimo wszystko odnosze
> wrazenie, ze home nienajlepiej sobie radzi z problemem. Prawdopodobnie i
> tak wiekszosc spamu jest kasowana przez ich system i do mnie nie dociera,
> [...]
to ja troche ot, na moj prywatny nigdzie nie podawany mejl
naziwsko@imie.tld zaczol przychodzic mi spam... wygenerwali mnie ?:) czy
ktos "mily" mnie dopisal?:)

Przez rok mialem spokoj;-)

btw mam konto na poczcie.fm od 7 lat, darmowe - zero spamu - tez raczej
krotki login i generalnie podaje je wszedzie na rejestracje roznych for itp

pozdrawiam

--
Mateusz Pronobis