Re: bezczelnosc pracownika tkt

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Oct 2006 - 14:44:02 MET DST
Message-ID: <egtafa$nlu$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

aaa napisał(a):
> troche ntg, ale moze komus da do myslenia.

[ciach]
Potwierdzam.
W jednej lokalizacji mam TDI drugi rok.
Przez pierwszy wisiał tam dostarczony przez TKT modem Dlink, który się
cholernie często wieszał na amen.
Po wielu zgłoszeniach awarii wymienili modem na równie renomowanej marki
- Planet. Po prostu ROTFL. Ten modem z kolei trzeba resetować jeszcze
częściej bo po paru dniach pracy spada transfer, gubi większość pakietów
tak, że nie da się wysłać kilku megowego maila.
Na szczęście umowa na czas określony 1 roku, kończy się w maju.
Wiedziałem, że na 2 letnią lojalkę w TKT nie można sobie pozwolić bo o
ile handlowców jakby rozgarniętych mają to obsługa techniczna jest taka,
jak przedpiśca to przedstawił.
Wszystko co państwowe trzeba zaorać bo nigdy nie zacznie normalnie
funkcjonować.

-- 
Olek
Received on Sun Oct 15 14:45:06 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 15 Oct 2006 - 15:40:00 MET DST