Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_wytnijto_at_gmail.com>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 15:39:00 MET DST

Użytkownik "Jarosław Drużbiński" <comnet@[no spam]cn.net.pl> napisał w
wiadomości news:efav8b$2vqr$1@link.cn.net.pl...
> Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <radekh_removeIT@gmail.com>
> napisał(a) w wiadomości: ef9f3l$qt6$1@nemesis.news.tpi.pl

> Owszem wiem.

> art. 40 ust. 3 prawa telekomunikacyjnego

i gdzie tam masz jasno okreslone, logowanie kazdej sesji ?

Nie jestem prawnikiem wiec nie bede wielce polemizowal na gruncie
prawnym, jestem bieglym sadowym i za swojej kandencji nie spotkalem
sie nigdy z czyms takim jak obowiazek logowania kazdej sesji,
tak samo nigdy zaden znany mi operator nie mial z tego tytulu zadnych
problemow, w najgorszym wypadku administrator byl wzywany na wyjasnienia
do prokuratory/policji.

Generalnie nawet jesli mialbys logi z zza NATa i inne, w wiekszosci
przypadkow
nie jestes w stanie udowodnic ze o danym czasie dany klient poslugiwal sie
akurat
konkretnym IPekiem, chyba ze faktycznie masz sprzet wspomagajacy port
secuirity+szyfrowanie etc itp
a to wciaz malo kto ma...