Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: kamil kapturkiewicz <_at_przytnij/neozdrada.pl\\.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 02:38:27 MET DST

Jarosław Drużbiński napisał(a):

> To ci policjanci chyba amatorzy. Masz sieć (fimrę) to za nią
> odpowiadasz. Masz robić tak żeby było dobrze. Ja na miejscu policji
> zajrzałbym w RIPE ustalił właściciela czyli Ciebie i tobie dobrał sie do
> d.... Wówczas nie przysyłałbyś mi wyjaśnienia co to nat tylko spod ziemi
> byś wykopał logi. No chyba, że chciałeś swiadomie kogoś kryć.

dokladnie tak. u mnie byli kiedys w podobnej sprawie i mieli wydruk z
ripe. w ripe dla wszystkich klas ktore posiadam widnieje ja. wiec albo
ja, albo wskaze winnego. wskazalem bo daje zewnetrzne ipeki i w tym
ukladzie specjalnie logowac wszystkiego nie musze.

policjanci ktorzy u mnie byli, tez byli amatorami, co nie zmienia faktu,
ze mozna przeciez dac policji cala baze klientow :) dodatkowo np
wytlumaczyc co to jest nat, firewall, switch, router i co to jest
skretka ;]