Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 15:30:44 MET DST

Maciej Bebenek wrote:

> Eee?
> Art. 165 i 166. Wanna-be-providerom proponuję również lekturę działu VIII PT
> pod tytułem "Obowiązki na rzecz obronności, bezpieczeństwa państwa oraz
> bezpieczeństwa i porządku publicznego".

A wiesz, jestem świezo po kontroli z UKE i jak się okazuje, chyba jest sposób
na obejście spraw związanch z tajna kancelarią, certyfikatami, itp. W/g
interpretacji Pana Kontolera z UKE, łonabi nie mający wpisanego do rejestru
przedsiębiorców telekomunikacyjnych obszaru działania pod nazwą cała
Rzeczpospolta Polska, a tylko np. jedno czy dwa województwa, nie podlegają
rygorom posiadania tajnych kancelarii i certyfikatów bezpieczeństwa.

--
TOM
AS33868 MAN