Re: Logowanie polaczen - obowiazek

Autor: Asmodeusz <chrisw_at_asmodeusz.naspam.prv.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 16:05:03 MET DST

Użytkownik Tomasz Śląski napisał:

> A wiesz, jestem świezo po kontroli z UKE i jak się okazuje, chyba jest
> sposób na obejście spraw związanch z tajna kancelarią, certyfikatami,
> itp. W/g interpretacji Pana Kontolera z UKE, łonabi nie mający wpisanego
> do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych obszaru działania pod
> nazwą cała Rzeczpospolta Polska, a tylko np. jedno czy dwa województwa,
> nie podlegają rygorom posiadania tajnych kancelarii i certyfikatów
> bezpieczeństwa.

No przecież wystarczy przeczytać rozporządzenie zamiast pisać "chyba".

http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=WDU20051871568&type=2&name=D20051568.pdf

Według: Dz.U. 2005 nr 187 poz. 1568 § 3 pkt. 2
trzeba posiadać certyfikaty bezpieczeństwa przemysłowego.
1 stopnia jeśli wykonuje się działalność na terenie więcej niż trzech
województw lub posiada ponad 50 tys zakończeń sieci.
2 stopnia jeśli posiada się od 5 tys do 50 tys zakończeń.
3 stopnia jeśli posiada się od 500 do 5 tys. zakończeń.
Z czego wynika że obowiązkowi posiadania certyfikatów bezpieczeństwa
przemysłowego nie podlegają operatorzy eksploatujący mniej niż 500
zakończeń sieci.

Ps. A ogólnie jak kontrola? Co sprawzali, czego się czepiali itd?