Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 23:14:04 MET DST

Zbigniew Kempczyński <Z.Kempczynski@nospammarton.pl> wrote:
> Ja sądzę, że ich rozumowanie jest jak najbardziej prawidłowe. Jeśli
> jakiś host znajduje się na blackliście to dlaczego przyjmować od niego
> emaile?

Chyba nie zrozumiałeś. Co to za serwer, który nie przyjmuje poczty
od swoich własnych _zautoryzowanych_ użytkowników?

Jak ktoś do RBL-a wrzuci całą Polskę (w pewnych miejscach zaczyna
być, niestety, postrzegana jak Korea i Chiny), to WP przestanie
przyjmować przez POP3/IMAP pocztę w ogóle, zostanie (chyba że też
sprawdza RBL-e) webmail?

To z jakiej racji sądzisz, że ich rozumowanie jest prawidłowe?

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal