Re: PARANOJA Z WP!

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 18:07:45 MET DST

januszek napisał(a):

> O tym bylo wlasnie w pierwszym poscie, ze ekipa z wp@ podnieca sie
> zagadnieniami technicznymi na tyle, ze klienta swego maja generalnie
> gleboko w d... znaczy w dev/null ;)
>
> j.

W pewnym okresie swojej sciezki kariery admin czy to firmy "krzak 100
userow" czy "wp z 3mln userow" - chce sie pomoc kazdemu i nie brakuje
zapalu, z czasem to przechodzi - poniewaz zdajemy sobie sprawe ze gdyby
do tego przyzwyczaic uzytkownikow, pisali by z kazda duperela typu
"Komunikat Windows XP : Nastapil blad krytyczny - Skontaktuj sie z
administratorem swojego komputera", to niestarczylo by czasu na
odpisywanie na te maile, przez 8 godzin. I nalezaloby swoje obwiazki
wykonywac po czasie pracy.
Rownie dobrze mozna by zatrudnic sie na etacie z zakresu psychologii.
Ew. samemu trafic do psychoanalityka.

Nie zawsze jest sie w stanie pomoc ale warto chodz dwa slowa napisac -
ew. skierowac na tok rozumowania.

Co innego uslugi platne, co innego darmowe - tu sie nalezy liczyc ze
zwykle wsparcia nie ma zadnego - gdyz nikt gwarancji takich nie daje.
Wiec bez sensu sie bulwersowac, tylko zalozyc konto tam gdzie ew.
support bedzie swiadczony - gdyz jest to wilczone w cene abonamentu.

Oczywiscie latwiej wywalic rbla z filtrow w firmie krzak na 100 userow,
niz takiej na 3mln z 15 mln maili dziennie, bo jesli w/w rbl ma nawet
skutecznosc 1 % przy czym odsetek niezadowolonych klientow z tego powodu
jest 0.00010 % to i tak oplaca sie z niego korzystac.

Nie wnikajac oczywiscie w fakt na ktorym etapie powinny byc rble sprawdzane.

Darek