januszek napisał(a):
> Zbigniew Kempczyński napisał(a):
>
>> A ja się w sumie nie podniecam, jednak to co pokazali zaintrygowało mnie do
>> sięgnięcia do narzędzi, których wcześniej nie używałem - np stap.
>
> O tym bylo wlasnie w pierwszym poscie, ze ekipa z wp@ podnieca sie
> zagadnieniami technicznymi na tyle, ze klienta swego maja generalnie
> gleboko w d... znaczy w dev/null ;)
>
> j.
>
W pewnym okresie swojej sciezki kariery admin czy to firmy "krzak 100
userow" czy "wp z 3mln userow" - chce sie pomoc kazdemu i nie brakuje
zapalu, z czasem to przechodzi - poniewaz zdajemy sobie sprawe ze gdyby
do tego przyzwyczaic uzytkownikow, pisali by z kazda duperela typu
"Komunikat Windows XP : Nastapil blad krytyczny - Skontaktuj sie z
administratorem swojego komputera", to niestarczylo by czasu na
odpisywanie na te maile, przez 8 godzin. I nalezaloby swoje obwiazki
wykonywac po czasie pracy.
Rownie dobrze mozna by zatrudnic sie na etacie z zakresu psychologii.
Ew. samemu trafic do psychoanalityka.
Nie zawsze jest sie w stanie pomoc ale warto chodz dwa slowa napisac -
ew. skierowac na tok rozumowania.
Co innego uslugi platne, co innego darmowe - tu sie nalezy liczyc ze
zwykle wsparcia nie ma zadnego - gdyz nikt gwarancji takich nie daje.
Wiec bez sensu sie bulwersowac, tylko zalozyc konto tam gdzie ew.
support bedzie swiadczony - gdyz jest to wilczone w cene abonamentu.
Oczywiscie latwiej wywalic rbla z filtrow w firmie krzak na 100 userow,
niz takiej na 3mln z 15 mln maili dziennie, bo jesli w/w rbl ma nawet
skutecznosc 1 % przy czym odsetek niezadowolonych klientow z tego powodu
jest 0.00010 % to i tak oplaca sie z niego korzystac.
Nie wnikajac oczywiscie w fakt na ktorym etapie powinny byc rble sprawdzane.
Darek
Received on Wed Sep 20 18:00:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 20 Sep 2006 - 18:40:01 MET DST