Re: PARANOJA Z WP!

Autor: Zbigniew Kempczyński <Z.Kempczynski_at_NOSPAMmarton.pl>
Data: Wed 20 Sep 2006 - 14:26:06 MET DST

Użytkownik Robert Rędziak napisał:

> A ile aktywnych?

> Tylko polityka ich przetwarzania leży...

Ja sądzę, że ich rozumowanie jest jak najbardziej prawidłowe. Jeśli
jakiś host znajduje się na blackliście to dlaczego przyjmować od niego
emaile? Podejrzewam, że najwięcej mają do powiedzenia admini, którzy
wypuszczają ruch smtp klientów prywatnych klas pojedycznym adresem IP.
A potem mają pretensje, że ich poczta nie trafia tam gdzie wykorzystywane
są blacklisty. Z drugiej strony jeśli wp zrobi błąd w filtrze to jest
to odczuwalne przez sporą grupę użytkowników. Admin małego serwera pocztowego
dostanie popalić od niewielkiej liczby osób, oni od sporej. Nie myli
się jednak ten co nic nie robi. Ja czuję szacunek do wiedzy i tego co
zrobiła ekipa z WP, skoro myślisz inaczej podejrzewam, że nie miałeś okazji
zobaczyć tego co potrafią.

     Zbigniew Kempczyński
  http://it.marton.pl/wegorz/