Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?

Autor: Robert Bogacz <robertma_at_palezany.pl>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 22:15:32 MET DST

Sied@r napisał(a):

> nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze na takim odludziu - TP moze miec
> ciut lepsza infrastrukture.
> A jesli chodzi o scislosc czym dochodzi jeden i drugi ? swiatelkiem czy
> Radio ?

ex przez ich radio zakoczone rj45 na miejsce przez nas wskazane lub rj45
jakies 15km od mojej lokalizacji i transport na własną rękę ;)
technicznie nie problem bo widocznosc optyczna 100% jednak koszt
postawienia tam czegokolwiek swojego to ok 600 PLN/miesiąc (wynajm 1m2 +
30cm rurki na maszcie) a i na byle czym tez tego nie da sie zestawic.
Budynek własnoscia TPSA aby bylo weselej;)
Handlowiec z ex troszku sie zamotał bo skoro wpinam sie do gniazdka u
nich to powinienem miec lepsza ofertę niz jak dadzą do mnie jakiekolwiek
urzadzenie z antenką .. ale wg nich to nie ma znaczenia ;)

tp daje na miejscu światełko na STM1 lub za dopłata chyba jakies
200PLN/miesiąc dodają skrzynkę która mi da rj45

cenowo: ex-7k tp-6k za 20mbps

Rob^