Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 22:36:56 MET DST

Robert Bogacz napisał(a):

> ex przez ich radio zakoczone rj45 na miejsce przez nas wskazane lub rj45
> jakies 15km od mojej lokalizacji i transport na własną rękę ;)
> technicznie nie problem bo widocznosc optyczna 100% jednak koszt
> postawienia tam czegokolwiek swojego to ok 600 PLN/miesiąc (wynajm 1m2 +
> 30cm rurki na maszcie) a i na byle czym tez tego nie da sie zestawic.
> Budynek własnoscia TPSA aby bylo weselej;)
> Handlowiec z ex troszku sie zamotał bo skoro wpinam sie do gniazdka u
> nich to powinienem miec lepsza ofertę niz jak dadzą do mnie jakiekolwiek
> [...]
w tym wydaku bym sie nie zastanawial - tylko wziol tp - mimo ze ich
nie lubie za bardzo.
radio to radio - nawet najlepsze
swiatelko to swiatelko - mniejsze prawdopodobienstwo uszkodzenia,
radiola to wiekszy koszt abonametowy - druga sprawa - cos moze strzelic
w antenke i bedzie po radiu - zanim serwis zadziala - moze potrwac. Poza
tym jakbys sam chcial to radiem swoim odebrac to tak naprawde nie ma
tanich urzadzen na ta przeplywnosc - koszt radiolinii 34 Mb/s to
kilkadziesiat tysiecy, a jakies prowizorki na Microtiku na glownym laczu
to parodia.

Pozdr.
Darek