Re: zakup lacza: tpsa/exatel co wybrać ?

Autor: Karol Knapik <karol_at_kk.com.pl>
Data: Fri 08 Sep 2006 - 00:13:54 MET DST

> [...]
> jakies 15km od mojej lokalizacji i transport na własną rękę ;) technicznie
> nie problem bo widocznosc optyczna 100% jednak koszt postawienia tam
> czegokolwiek swojego to ok 600 PLN/miesiąc (wynajm 1m2 + 30cm rurki na
> maszcie) a i na byle czym tez tego nie da sie zestawic.
> Budynek własnoscia TPSA aby bylo weselej;)
> Handlowiec z ex troszku sie zamotał bo skoro wpinam sie do gniazdka u nich
> to powinienem miec lepsza ofertę niz jak dadzą do mnie jakiekolwiek
> urzadzenie z antenką .. ale wg nich to nie ma znaczenia ;)

nie baw sie w to

> tp daje na miejscu światełko na STM1 lub za dopłata chyba jakies
> 200PLN/miesiąc dodają skrzynkę która mi da rj45

chyba wiecej niz 200 PLN , ale bierz to , wrzuca ci RAD'a i zapomnisz o
problemach , fakt ze przy wyzszych predkosciach zrobia ci lepsza cene ,
sprawdz roznice te 20 a 30 i .... Mbps.

> cenowo: ex-7k tp-6k za 20mbps

jak juz wyzej pisalem , polecam TP jesli chodzi o wieksze lacza, troche
ponad pol roku kilka zgloszen , ale tylko o blokady routingu (DDoS).

--
Pozdrawiam:
Karol Knapik