Re: nowe prawo - raz jeszcze - nowy przepis

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 06 Sep 2006 - 22:22:11 MET DST

> Poniżej jest jeszcze o przechowywaniu treści (!) e-maili i SMS-ów -
> prawda to, czy na razie jeszcze nie całkiem upadli na głowę?
>
> http://serwisy.gazeta.pl/metro/1,50145,3598096.html
>
> Kiedy szyfrowanie stanie się przestępstwem?
>
> Marek

tak bedzie sie klientom zakladac skrzynki na Goggle.

obecnie nie wyobrazam sobie jak logowac przez 5 lat - poczte ( logi
jeszcze ujdzie)

Dzis przysluchiwalem sie chwile obradom sejmu na temat ustawy - ktora ma
chronic dzieci przed nieodpowiednia trescia.

Wychodzilo by na to ze kazda wiadomosc - przed 23.00 trzeba by
przepuszczac przez ojca prowadzacego - ktory by ocenial czy czasem nie
jest demoralizujaca dla mlodziezy, ktora moze przypadkiem czyta polipa.

Jedna z poslanek zdaje sie ze PO - fajnie to okreslila. - serwery
poczty, www itp. nalezaloby wlaczac w Polsce dopiero po 23.00 (tak
okreslili zakres mediow ze Internet jak najabardziej sie zaliczal pod
ustawe).

Dla mnie to troche idiotyzm - ktos kto pisze te ustawy nie ma zielonego
pojecia o rozwiazaniach technicznych jakie sie z tym wiaza.

Latwo powiedziec logowac poczte przez 5 lat (z zalacznikami ?) to w
przypadku duzych firm hostingowych moze byc kilkadziesiat, lub kilkaset
GB - poki co sobie nie wyobrazam tego.

Oni chyba mysla ze Swistak siedzi i zawija w te sreberka.

Ale nic pozyjemy zobaczymy.