Re: Quo vadis Noestrado ???

Autor: Marcin Gontarz <NOSPAMmrg_at_nowanet.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 20:27:27 MET DST

> Od lat mówi się, że lada moment pojawi się konkurencja.
> I co z tego wynika? Jak na razie dokładnie nic, szczególnie na prowincji!

na prowincji malo kogo stac .. to Polska jest nie zapominaj ..
sa pewne koszta utrzymania sieci jesli siec idzie in minus
to chyba proste ze nikt nie bedzie na tym tracil

> Teraz też można mieć kilkumegabitowe łącze z sieci osiedlowej, a jak to w
> większości przypadków działa to chyba nie muszę pisać...

nie byl bym tego taki pewien

> Chyba piszesz o sąsiedzie z Azji lub Ameryki.

czyba masz pojecie ale nie o sieciach

Marcin "MrG" Gontarz
mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat