Re: Quo vadis Noestrado ???

Autor: Marian Stopa <stopczyk_at_post.home.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 20:00:36 MET DST

Dnia Fri, 25 Aug 2006 14:23:13 +0200, Tomek Kruk napisał(a):

> Ciekawi mnie wtedy jak będą się czuć klienci złapani na 3 letnią
> lojalke na 512tke za 2 lata,
mysle ze za 3 lata dalej bedzie go stac na placenie 60zl misiecznie.

> kiedy sąsiad za te same pieniądze będzie
> miał kilkumegabitowe łacze z sieci osiedlowej z bonusem w postaci
> programów TV z alternatywnej sieci kablowej opartej na tej samej
> skrętce.
jak narazie takie bajery oferuje tylko neostrada, a kierunek przechodzenia
klientow w wiekszosci przypadkow jest wlasnie odwrotny, czyli od
konkurencji do tpsa.
Nie zapomnij ze od dobrobytu ludziom sie "w dupach przewraca", teraz nie
wystarczy powiedziec internet za 40zl/msc, trzeba zapewnic odpowiednia
jakosc zeby to przetrwalo.

--
stopczyk