Re: Quo vadis Noestrado ???

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 17:25:18 MET DST

Dnia 2006-08-25, o godzinie 14:23:13, użytkownik *Tomek Kruk* napisał(a) w
wiadomości: <news:kkote21e33ip1po3dp3b93jl36quv5hkdi@4ax.com>

> Teraz mamy kolejną ofensywe, a mianowicie wciskamy długoletnie
> kontrakty na neostrade klientom indywidualnym z karą naliczaną rosnąco
> i oscylującą na poziomie czterocyfrowym pod koniec okresu trwania
> umowy, czyli w czasie kiedy będzie najwięcej dużo lepszych ofert ze
> strony konkurencji.

Od lat mówi się, że lada moment pojawi się konkurencja.
I co z tego wynika? Jak na razie dokładnie nic, szczególnie na prowincji!

> Ciekawi mnie wtedy jak będą się czuć klienci złapani na 3 letnią
> lojalke na 512tke za 2 lata, kiedy sąsiad za te same pieniądze będzie
> miał kilkumegabitowe łacze z sieci osiedlowej

Teraz też można mieć kilkumegabitowe łącze z sieci osiedlowej, a jak to w
większości przypadków działa to chyba nie muszę pisać...

> z bonusem w postaci programów TV z alternatywnej sieci kablowej opartej
> na tej samej skrętce.

Chyba piszesz o sąsiedzie z Azji lub Ameryki.

--
Pozdrawiam
Pink