Re: Dziwne działania Pro-Futuro

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 17:27:33 MET DST

Marcin Kwiatkowski wrote:

> Chmm. 13Mbps z futuro na dedykowanej radiolinii na cały ruch poza WWW i
> 5xDSL 4Mbps na ruch wychodzący z serwerów proxy to raczej nie są zabawki
> (no z tymi DSLami można dyskutować, ale sprawdza się).

Sorry, ale to jest jakaś rzeźba a nie rozwiązanie tematu.

> Właśnie od kilku miesięcy o to walczymy (wręcz o pulę PI). Tyle że RIPE
> już bardzo niechętnie daje adresy (nie dziwne - IPv4 się kończy...)

Dziwne, bo ja nie miałem nigdy kłopotów z uzyskaniem stosownej ilości
adresów - dwa lata temu brałem PI /22 potem po roku /23, teraz niedawno znowu
/22 i nie było żadnych problemów.

Ad meritum wątku - uważam, że skoro nie możecie sobie poradzić ze
spamerami/smieciarzami/wylęgarnią wirusów to nie ma się co dziwić, że upstream
wyłączył Ci w końcu łącze. Sam zrobiłbym tak samo.

Pozdrawiam

--
TOM
AS33868 MAN