Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
<tego.adresu@nie.ma.pl> napisał:
> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
> płacącym większą kasę ...
stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.
W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
co robią to przepraszać za swój analfabetyzm
parodia,tragedia,dno i wodorosty
Received on Sun Aug 13 22:10:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Aug 2006 - 22:40:01 MET DST