Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Tomek Kruk <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 22:05:30 MET DST

Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
<tego.adresu@nie.ma.pl> napisał:

> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
> płacącym większą kasę ...

stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą

od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.

W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
co robią to przepraszać za swój analfabetyzm

parodia,tragedia,dno i wodorosty